טסים לסנט פטרסבורג

חופשה בסנט פטרסבורג

מביני דבר יודעים שחופשה ברוסיה צריכה להתמקד בעיקר בסנט פטרסבורג

בשנים האחרונות, כמות התיירים הישראלים שעושים פעמיהם לרוסיה בכדי לטייל ולחוות את החופשה השנתית שלהם הולכת וגדלה. בין אם מדובר בישראלים יוצאי חבר העמים שיוצאים לטיול מולדת, ובין אם מדובר בישראלים שפשוט מעוניינים לחוות את אחת הערים המעניינות ביותר והמרשימות ביותר של אירופה הקלאסית – סנט פטרסבורג. העיר הזאת, שנקראה בימי הקומוניזם לנינגרד, היא עיר שנבנתה במאה ה-17 וכל כולה עוצבה כמחווה אומנותית ואדריכלית לאירופה הקלאסית, וכך ברור שיהיו בה מוקדים איכותיים ביותר לחופשה שלכם. ננסה להכיר כמה וכמה אתרים מרכזיים שכדאי להכיר בעיר הזאת, שאליה כדאי להגיע בעיקר בימי האביב המאוחרים והקיץ – בהם מזג האוויר הוא אפשרי ולא קר בצורה קיצונית לתייר הישראלי הממוצע.

חופשה בסנט פטרסבורג

האתרים המרכזיים והמפורסמים בסנט פטרסבורג – לתכנון חופשה איכותית בעיר

מבחינת שדרה מרכזית, כיאה לכל עיר אירופית, גם לסנט פטרסבורג יש את השדרה המרכזית שלה, עמוסת חנויות ומקומות בילוי, כאשר השם של ה"שאנז אליזה" של סנט פטרסבורג הוא הנבסקי פרוספקט. באזור המרכזי הזה של העיר ניתן למצוא גם מוקדים תיירותיים משמעותיים אחרים – מוזיאון ההרמיטאז' העצום עם מעל ל-3 מיליון יצירות אומנות, כולל יצירות מקוריות של אמנים כמו פיקאסו וואן גוך. מעבר לכך שווה תמיד לבקר גם במבנה העתיק ביותר בעיר, מבצר פטרוס ופאולוס – מבצר היסטורי ומקושט    בעל היסטוריה עשירה שקשורה יד ביד להיסטוריה של רוסיה כולה. גן הקיץ הוא גן טבעי ועתיק גם כן, שנוסד בתחילת המאה ה-18, שממוקם על אי קטן, מלא בפסלים ובעיצוב קלאסי שהופך אותו למקום שבהחלט כדאי להעביר בו יום נעים ושמשי יחסית. עוד אטרקציה שכדאי מאוד להכיר היא שיט סירות – אופציה מהנה וייחודית שנותנת לעיר גם את הכינוי "הונציה של הצפון".

סנט פטרסבורג היא עיר שאסור לכל תייר שוחר תרבות לפספס

מבחינה תרבותית, אין הרבה ערים עשירות וייחודיות כמו סנט פטרסבורג. כדאי לכם לבדוק את זה בעצמכם ולהגיע לחופשה מהנה בעיר, כאשר כיום ניתן למצוא יותר ויותר חבילות נופש לטיסות ולמלונות בעיר היפה ביותר ברוסיה.

אהבתם? חושבים שהיעד מתאים לכם? במנוע חיפוש החופשות שלנו תוכלו למצוא חופשה חלומית במחיר חלומי