חבילות נופש בקפריסין

נופשים בקפריסין

קפריסין היא יעד התיירות הקרוב ביותר לישראל – ומרגישים זאת היטב

מבין המדינות הפופולאריות ביותר אליהן מגיעים תיירים ישראלים מדי שנה בשנה, אין מדינה קרובה יותר לישראל מבחינה גאוגרפית מאשר קפריסין. קפריסין היא למעשה אי לא גדול במזרח הים התיכון, קצת דרומית לחופי טורקיה וצפון-מערבית למדינת ישראל. הטיסה בין ישראל לקפריסין היא טיסה שאורכת כשעה, וברגע שבו התייר הישראלי נוחת בקפריסין הוא מרגיש בבית, אך קצת אחרת – עם טוויסט שנובע מכך שמדובר במדינה שמושפעת בעיקר מיוון ומטורקיה, ומרגישים זאת היטב בתרבות שלה. מבחינה תיירותית, קפריסין מציעה לנו המון – בעיקר בכל מה שנוגע לחבילות נופש ולמלונות מפנקים ומושקעים בה, אבל גם אם אנחנו רוצים להתנתק קצת מהמלון ומהחוף המפנק, יש אתרים שכדאי לבקר בהם.

חבילות נופש בקפריסין

כמה אתרים שאסור לכם לפספס, מעבר לחופשת הנופש הרגועה שלכם בקפריסין

אחד המרכזים החשובים ביותר בקפריסין כולה הוא איה נאפה – עיירה קטנה למדי אך פופולארית ביותר, שמרבית התיירים הישראלים מתרכזים בה. באיה נאפה יש רצועת חוף מהיפות ביותר בים התיכון כולו, עם ברים ומועדונים רבים שמתאימים לתייר הישראלי הצעיר. מי שמעוניין דווקא בטיול משפחתי שמתאים לילדים יכול להגיע לאטרקציות כמו פארק המים פאסורי – במרחק קצר מלימסול, עם מתקנים מושקעים ברמה גבוהה מכפי שאנחנו מכירים בישראל. מעבר לכך יש גם טיולים טבעיים רבים שאפשר לחוות בקפריסין עבור מיטיבי הלכת – הרי הטרודוס הם דוגמה טובה מאוד לכך. מי שמתעניין בהיסטוריה ובארכאולוגיה יכול להגיע למצודת לרנקה ולאתר הארכאולוגי קוריון, שמציעים חוויה אותנטית שממחישה עד כמה קפריסין הייתה לאורך השנים מיקום מרכזי וחשוב במרכז הים התיכון. והיתרון המרכזי הוא שהכל קרוב וזמין, וקפריסין היא קטנה יחסית, כך שניתן בחופשה קצרה לחוות הרבה מאוד חוויות שונות.

בראש ובראשונה, אתם צריכים חבילת נופש איכותית ומשתלמת לחופשה שלכם

האטרקציה המרכזית של קפריסין היא זו התיירותית, ונופש בקפריסין צריך ויכול להיות מפנק – ולכן כדאי להשקיע בבסיס בחבילות נופש מפנקות ואיכותיות של טיסה ומלון. לאחר מכן תרכיבו את החופשה החלומית שלכם, עם כל האטרקציות שרק תרצו לחוות.

אהבתם? חושבים שהיעד מתאים לכם? במנוע חיפוש החופשות שלנו תוכלו למצוא חופשה חלומית במחיר חלומי