חבילות נופש באיביזה

עושים חיים באיביזה

האי איביזה נקרא בצדק בירת המסיבות של אירופה בקיץ – ונכיר אותו לעומק

האי איביזה הוא אי ספרדי קטן יחסית הממוקם מול החוף המזרחי של ספרד, ולאורך שנים היה מדובר באי ובעיר מסורתיים למדי, שמבוססים בעיקר על חקלאות ועל דיג, ונהנים מחיים שקטים באווירה הפסטורלית ביותר שאפשר למצוא. את האווירה הפסטורלית הזו בדיוק גילו מגוון רחב מאוד של צעירים ומשפחות מרחבי העולם, שהגיעו בהמוניהם לחופים הציוריים של איביזה והפכו אותה למרכז תיירותי חשוב ביותר בעשרות השנים האחרונות, כזה שהפך לשם נרדף לחופים זהובים, לאווירת בטן גב ולמסיבות עד השעות הקטנות של הלילה – בעיקר בימי הקיץ בהם מזג האוויר באיביזה הוא פשוט אידאלי.

אז הבנו שכדאי להגיע לאיביזה בימי הקיץ – אבל מה בדיוק כדאי לעשות בה?

הכינוי של איביזה, כפי שכבר הבנתם, הוא בירת המסיבות של אירופה בקיץ, ואכן האטרקציה המרכזית שיש לאיביזה להציע היא תרבות המסיבות שבה, שבמרביתן הן מסיבות חוף צעירות ופרועות שנמשכות כאמור עד לשעות הקטנות ביותר של הלילה. מעבר לחופים, שיכולים להיות מומלצים הן כמקום לבלות ולרקוד בו והן כמקום להירגע בו, בהתאם לחוף בו אתם נמצאים, ישנם גם מועדונים רבים, וישנם גם מלונות וכפרי נופש מושקעים ביותר. כערך מוסף, ניתן לציין כי באיביזה ישנו מרכז עתיק של עיר עתיקה ומוקפת בחומה, וישנם גם מרכזים מסחריים גדולים עם מגוון אפשרויות שופינג של מיטב המותגים – כיאה לאי שאליו מגיעים מאות אלפי צעירים מדי שנה. השורה התחתונה היא פשוטה ביותר – חופשה באיביזה היא במידה רבה חופשת הקיץ המושלמת, הן למשפחות והן לצעירים חובבי מסיבות – ומה שנשאר לכם לעשות הוא למצוא חבילת נופש שתתאים לחופשה שלכם.

לא קשה למצוא חבילות נופש רווחיות ואיכותיות לאיביזה לקראת הקיץ המתקרב

בגלל כל מה שיש לאיביזה להציע, חבילת הנופש שאתם צריכים לחפש באיביזה צריכה להיות פשוטה למדי – לא הרבה יותר מטיסה, מלון וארוחת בוקר. ניתן למצוא גם חבילות גדולות ומושקעות יותר באיביזה, אבל אל חשש – אף פעם לא ייגמר לכם מה לעשות באי הזה, בירת המסיבות הבלתי מעורערת של אירופה.

אהבתם? חושבים שהיעד מתאים לכם? במנוע חיפוש החופשות שלנו תוכלו למצוא חופשה חלומית במחיר חלומי