טיול לדרום אפריקה

חופשה בדרום אפריקה

המפגש ההיסטורי בין תרבות המערב והתרבות האפריקאית שנוצר בשלהי המאה ה-17 הפך את דרום אפריקה למדינה מרתקת הממוקמת בנופי אפריקה הפראית. טיול בדרום אפריקה מאפשר שילוב של נופי אפריקה באווירה מערבית ועדכנית. גם תרמילאים וגם משפחות ימצאו בה מגוון פעילויות מרתק הכולל בתוכו אפשרויות היחידויות לארץ זו – החל מערים צעירות כמו יוהנסבורג וקייפטאון, שנחשבת לאחת הערים היפות בעולם, דרך איזורי היין המפורסמים שלה, ועד למגוון בעלי חיים שלא תמצאו במקום אחר- צפייה בלוויתנים בהרמנוס והליכה לצד פילים בשמורת הטבע קרוגר.

חופשה בדרום אפריקה

הנופים הבלתי מתפשרים של דרום אפריקה

היו מוכנים לכך שלבכם יחסיר פעימה. הנופים שתוכלו למצוא בדרום אפריקה מרהיבים ביופיים ומגוונים. רבים חושבים על דרום אפריקה כמדבר שומם, אך לא נכון הדבר. רכס ההרים דרקנסברג (הרי הדרקון) נחשבים למקומות בעלי נופים וטבע מהיפים ביותר באפריקה. ההרים הגבוהים ביותר המדינה נמצאים בשמורת הטבע הכוללת יערות, מפלים מהגבוהים בעולם וקניון השלישי בגודלו בעולם. בנוסף, דרום אפריקה הוא מקום נהדר לצפות בחיי הפרא של העולם שלנו – פארק קרוגר מציע אפשרות צפיה במאות מיני בעלי חיים – החל מאימפלות ועד לפילים, אריות, קרנפים ונמרים. באווירת הנופים המרהיבים בדרום אפריקה גם מתרחש מפגש שכמותו לא תמצאו בשום מקום אחר- מפגש עם בני שבט הזולו. טיולים מודרכים בכפרים הם עניין נפוץ וחובה לכל מטייל.

חיי העיר בדרום אפריקה

הארכיטקטורה ההולנדית בשילוב החופים האקזוטיים והר השולחן האייקוני יוצרים עיר מרתקת בשם קייפטאון. העיר שנחשבת לאחת מהערים היפות בעולם משלבת שווקים תוססים, מרכזי קניות, מבנים היסטוריים, מוזיאונים, מסעדות וחיי לילה מפותחים. בנוסף על האווירה הצעירה, הקיצית והנעימה, העיר מיוחדת במספר הרב של שבילי הטיול היוצאים ממנה. נוסף לקייפטאון ישנם ערים נוספות מפותחות בדרום אפריקה וטיול בין ערים וכפרים בדרום אפריקה הוא נפוץ לכלל סוגי המטיילים. נוסף על הערים תוכלו להנות מרצועות החוף והטיילות הארוכות שמקשטות את החופים באיזור זה של המדינה.

חופשה חלומית מכל סוג – דרום אפריקה

אם אתם מתכננים חופשה, ארוכה או קצרה, ורוצים להגיע ליעד מפעים ומרגש – דרום אפריקה זאת התשובה בשבילכם.

אהבתם? חושבים שהיעד מתאים לכם? במנוע חיפוש החופשות שלנו תוכלו למצוא חופשה חלומית במחיר חלומי