חופשה בריו דה ז'נרו

נופשים בריו דה ז'נרו

נכיר בקצרה את ריו דה ז'נרו – אחת הערים הגדולות והמוכרות בעולם כולו

נתחיל את ההצגה של ריו דה ז'נרו עם פרט סטטיסטי מדהים – ריו דה ז'נרו היא המרכז התיירותי הגדול ביותר בחצי הכדור הדרומי כולו. זוהי אחת הערים הגדולות והעמוסות ביותר בעולם, עם יותר מ-6 מיליון תושבים רק בעיר עצמה, עוד לפני שמחשבים את האוכלוסייה הלא רשומה ואת התיירים הרבים מאוד הנמצאים בה בכל עת, ואת המטרופולין הסובב אותה. ומה הופך את ריו למה שהיא? מה הופך אותה למרכז תיירותי גדול כל כך? ננסה להכיר לכם כמה מהאתרים המוכרים יותר של העיר המיוחדת הזאת.

חופשה בריו דה ז'נרו

האטרקציות המרכזיות של ריו דה ז'נרו – לתכנון החופשה המושלמת שלכם

האתר התיירותי המוכר ביותר בריו דה ז'נרו, ולמעשה בברזיל כולה ואפילו בדרום אמריקה כולה, הוא פסלו של ישו הגואל הניצב על הר קורקובדו, וכך הוא למעשה משקיף על העיר כולה ושומר עליה, כך לפי האמונה הנוצרית. עוד אטרקציה מרכזית ומוכרת ביותר היא כמובן חוף קופה קבנה – החוף המרכזי בעל הצורה המעוגלת, עם החולות הלבנים ומזג האוויר השמשי, שהפך עם השנים לאחד הסמלים המוכרים ביותר של ברזיל ודרום אמריקה. אצטדיון המרקאנה בעיר הוא אצטדיון הכדורגל הגדול ביותר בעולם, ואם התמזל מזלכם להגיע לריו בזמן שישנו משחק של נבחרת ברזיל בכדורגל – היכונו לחוויה של פעם בחיים. כל זה עוד לפני שאנחנו מדברים על הקרנבל המפורסם, ועל אתרים טבעיים כמו הר הסוכר והפארק הלאומי טיג'וקה – באמת שקשה להכיל עד כמה מדובר בעיר תיירותית בעלת אפשרויות רבות ומגוונות ביותר. החופשה שלכם בריו תהפוך במהרה לחופשה של פעם בחיים, וצריך להקדיש לה לא מעט זמן בכדי למצות אותה במלואה.

ריו דה ז'נרו

ריו דה ז'נרו היא עיר של שמחה, של אור ושל מוזיקה, לחופשה הבאה שלכם

ריו דה ז'נרו מסמלת יותר מכל דבר אחר את ברזיל, ואולי גם את דרום אמריקה כולה – השילוב בין הטבעי לעירוני, בין היוקרתי והעשיר לעוני קיצוני ושיכוני סלאמס, בין חופים מרהיבים לתרבות שוקקת – את הכל תמצאו בריו.

אהבתם? חושבים שהיעד מתאים לכם? במנוע חיפוש החופשות שלנו תוכלו למצוא חופשה חלומית במחיר חלומי