חופשה בקוסטה ריקה

טיול לקוסטה ריקה

הכירו את קוסטה ריקה

קוסטה ריקה היא מדינה אשר שוכנת באיזור דרום – מרכז אמריקה. השפה המדוברת בה היא ספרדית והשלטון בה הוא דמוקרטי ויציב, מה שהופך אותה למדינה שקטה ונעימה יותר לתיירים מאשר המדינות השכנות אליה. אנשים רבים, בעיקר חובבי גלישה או טבע, יודעים כבר שקוסטה ריקה הוא יעד תיירותי שחובה להגיע אליו. היא מציעה סוגים רבים של חופשות המתאימות לסוגי תיירים שונים. עיר הבירה של קוסטה ריקה היא סן חוזה, עיר זאת היא אינה מוקד תיירותי אך חשובה למי שרוצה לטייל בתוך המדינה.

חופשה בקוסטה ריקה

אז למה כן לטוס לקוסטה ריקה?

קוסטה ריקה היא מדינה שבשל האקלים הטרופי והקרבה לקו המשווה התפתחו בה זנים שונים של חיות בר וצמחים שיחודיים רק לה. לכן היא קודם כל יעד אטרקטיבי לאנשים אשר אוהבים טבע וטיולים. חלק גדול משטחה של קוסטה ריקה מוקדש לשמורות טבע בלבד וניתן לטייל בחלקים רבים בהם ולצפות בטבע הקסום. נוסף על הטבע החסר מעצורים קוסטה ריקה התברכה גם ב-2 רצועות חוף לשני אוקיינוסים שונים. רצועות חוף אלה מושכות אליה תיירות גלישה מכל העולם. קוסטה ריקה הפכה ליעד חובה לכל מי שמגדיר את עצמו גולש מקצועי והאווירה של החופים בהתאם. אם אתם גולשים תוכלו למצוא הרבה מאד חדרים לאורך החופים שם תוכלו להעביר את כל החופשה שלכם.

איזה עוד אתרי תיירות חובה לבקר בקוסטה ריקה?

קוסטה ריקה הינה יעד שמתאים לכל אחד, ניתן למצוא פעילויות רבות ולהנות מהם גם בטיול משפחתי, זוגי , או טיול של חברים. קיימים אתרים רבים בקוסטה ריקה שכל תייר חייב לבקר בהם והם נחשבים למאד מיוחדים. למשל יער העננים במונטה וורדה – שקיבל את שמו בעקבות הצורה שלו וניתן למצוא שם מגוון גדול של חיות בר, החוף בטורטוגורו שם ניתן לצפות מידי שנה בצבי הים שמגיעים לחוף זה להטיל ביצים ומעיינות חמים ניתן למצוא באיזור רינגון דלה ויחה.

קוסטה ריקה היא יעד אטרקטיבי לחופשה בכל גיל, העונה המומלצת לחופשה בקוסטה ריקה היא בין החודשים דצמבר לאפריל.

אהבתם? חושבים שהיעד מתאים לכם? במנוע חיפוש החופשות שלנו תוכלו למצוא חופשה חלומית במחיר חלומי