חבילת נופש במקסיקו

חופשה במקסיקו

מקסיקו היא אחת המדינות הגדולות והמוכרות בעולם, וכעת נכיר אותה מעט יותר

מקסיקו היא מדינה שנמצאת ביבשת צפון אמריקה, בגבולה הדרומי של ארצות הברית, והיא משתרעת דרומה עד שהיא מגיעה למדינות מרכז אמריקה, והיא אחת המדינות הגדולות בעולם הן מבחינת גודלה (13 בעולם) והן מבחינה אוכלוסייתה (11 בעולם). עיר הבירה שלה, מקסיקו סיטי, היא אחת הערים העמוסות והגדולות בעולם, כאשר ישנן הערכות שעם האוכלוסייה הלא רשומה בה היא מהווה למעשה את העיר העמוסה בעולם כולו. מעבר לכך, מקסיקו היא מדינה ייחודית המשלבת בין אתרים ארכאולוגיים והיסטוריים של תרבות המאיה ושל התרבות האצטקית, עם מרכזים עירוניים ומודרניים ועם נופים טבעיים מדהימים ביופיים. כעת, נכיר את האטרקציות התיירותיות המרכזיות והמעניינות בהן אפשר לבקר בחופשה במקסיקו.

חבילת נופש במקסיקו

אז מהם האתרים בהם כדאי לכם לבקר כשאתם מגיעים למקסיקו? כיצד תתכננו את החופשה שלכם?

אם אתם מחפשים אזורים עתיקים ומרשימים לבקר בהם במסגרת חופשה במקסיקו, אין הרבה אפשרויות טובות יותר מאזור פלנקה – עיר מאיה קדומה שבה נשמרו מקדשים, קברים ומבנים קדומים של התרבות האינדיאנית הידועה, והמיקום שלה באמצע הג'ונגל הופך את הביקור בה למהנה עוד יותר. עוד אתר ידוע, שהוא גם אחד מפלאי עולם החדשים ופשוט מחייב ביקור, הוא פירמידת אל קסטיליו שבאתר הארכאולוגי צ'יצ'ן איצה. מבחינת אזורים המיועדים יותר עבור מבלים ועבור מי שאוהב ספורט אתגרי, חופים זהובים ורגיעה, ניתן לבקר במקומות כמו פורטו אסקונדידו, שבה חופי גלישה מדהימים ותרבות מסיבות מהנה, או בפארק המים הטבעי באתר Xel-Ha, בסמיכות לפלאיה דל קרמן הידועה שמהווה מרכז תיירותי ומרכז בילויים בולט בפני עצמה.

מקסיקו דורשת מכם השקעה לא קטנה וטיול לא קצר – אבל זה שווה את זה

בכדי למצות את מקסיקו עד תום נדרש לא מעט זמן ולא מעט השקעה, שכן מדובר במדינה עצומה שאי אפשר לתמצת את החוויה התיירותית שאפשר לחוות בה בכמה מילים. עם זאת, זוהי השקעה שכל מטייל פשוט חייב לתת לעצמו – שכן ההנאה שניתן לחוות בטיול במדינה המדהימה הזאת היא הנאה שקשה מאוד למצוא בכל מקום אחר.

אהבתם? חושבים שהיעד מתאים לכם? במנוע חיפוש החופשות שלנו תוכלו למצוא חופשה חלומית במחיר חלומי